Ronde van Friesland GPX tocht

29 juni 2024

Startlocatie
Café de Kern

Voor de derde keer organiseren 5 NTFU verenigingen een gezamenlijke GPX tocht met 5 start/finish plaatsen. De Ronde van Friesland is een samenwerking van vijf Friese toerclubs te weten: RTC Rally, FTC Stiens, TC Fietsfriezen Leeuwarden, TFK Burgum en FTC Smallingerland. De organisatie is in handen van deze clubs. De verenigingen kennen natuurlijk alle mooie routes in de eigen omgeving en willen je graag kennis laten maken met de mooiste routes die Friesland te beiden heeft.

De start- en finishplaatsen zijn de vestigingsplaatsen van de verenigingen: Sneek, Stiens, Goutum, Burgum en Drachten.
Wij starten in Stiens. De startplaats is Café De Kern.

De Ronde van Friesland kan zowel individueel als in groepsverband worden verreden.

LET OP! de tocht is niet uitgepijld. Wel wordt een GPX-bestand beschikbaar gesteld, dat te downloaden is.

Voor de deelnemers die niet over een GPS apparaat beschikken starten er om 8:15 twee groepen. Groep 1 rond de 30 km p/u en groep 2 27 km p/u bij voldoende interesse kan er ook nog een derde groep geformeerd worden.

Detail-informatie:

Start vanuit De Kern, Smelbrege 3 te Stiens
In het centrum aan de Langebuorren/Smelbrege en op het plein kan niet worden geparkeerd. In de omgeving eromheen is voldoende parkeergelegenheid.